Mindennapok a Kairosban...

...a napok peregnek, a dollárok pörögnek.

Érdekes felfogással bír az emberek többsége, más kárán akarnak tanulni, tapasztalni, talán még pénzt is keresni. Kell egy balek, aki bejárja vakon az új, de akadályokkal teli terepet és ha eltelik egy bizonyos idő, elkezdenek ők is rálépni arra a bizonyos ösvényre, amit az előre küldött ember a sötétben tapogatózva apró lépésenként kitaposott. Ugye, hogy ismerős?

No, de mikor jön el az a pillanat, amikor egy barátban, egy ismerősben, egy családtagban vagy akár egy vadidegen emberben megbízunk, azaz vakon követjük? Kijelenthetem soha. Én legalábbis úgy vagyok vele, hogy a saját megérzéseimre, tapasztalataimra, s nem mellesleg a saját kitaposott utamban hiszek!

Ez a blog azért íródik, hogy más helyett az ismeretlenbe előre lépve, egyre többet tapasztalva írjak a Kairos hihetetlennek tűnő, mai napig gondolkodásra bíró üzletéről.

Tisztában vagyok, hogy az előhírnököknek, magamfajta blogíróknak sohasem könnyű. Hiába van 1000-nél is több facebook ismerősöd, hiába van családod, barátaid, amikor Te valami újat és ismeretlent csinálsz fekete bárányként tekintenek rád. A jó hír, hogy saját tapasztalatomból kiindulva nem lesz ez mindig így, mindössze csak 12-48 hónapig tart ez az állapot! Soknak tűnik? Hát vannak a kitartó ellenzők és vannak a kevésbé fogékonyak, így őket is ide kell sorolnunk. De ahogy telik múlik majd az idő a bárány fekete subája egyre világosabb lesz és már csak páran fogják mondani a fehér bárányra, hogy fekete vagy tarka. Ezt el kell fogadni, bele kell törődni. Én viszont kos vagyok a kíváncsi, aki felvállalja, hogy tapossa az ösvényt, mert tudom, hogy az idő nekem és a Kairosnak dolgozik.

Több példát is tudnék írni a múltból, de talán a legszembetűnőbbet a sportból tudnám feleleveníteni. Anno 15 évvel ezelőtt a legnépszerűbb sportról egy érdekes és új sportágra váltottam. Kinevettek, kigúnyoltak, lenézték azt amibe belefogtam, de én töretlenül hittem abban, amit új sportként választottam. Eredménye az lett, hogy a kitűzött célokat kivétel nélkül - igaz apránként - lépésről-lépésre elértem. Megérte?

Ma már ismét egy új sportágra, ezáltal újabb célokra váltottam, de azok, akik anno fekete bárányként tekintettek rám, megmosolyogtak, lenéztek, legyintettek, szinte kivétel nélkül ott vannak annál a sportágnál (akár nézőként, akár szülőként, nagyszülőként, akár támogatóként), így legbelül azért én is mosolygom, hogy ajj, ha első szóra jöttek volna velem a kitaposatlan ösvényen, akkor mennyivel könnyebb és sikerekkel teli út lett volna nekik is.

Így vagyok most a Kairossal kapcsolatosan is, akik a kezdetben piramisoztak, azok idővel már csak gúláznak, egy év után meg szépen lassan belátják maguktól is, hogy bakker, lehet, hogy ennek a srácnak mégis igaza volt? Meg lám mekkora szerencséje volt, jókor volt jó helyen és egyéb klisék, amivel mentik mindazt az időt, amit szkeptikussággal töltöttek.

Pedig az életet egyszer éljük és viszonylag nagyon hamar le is éljük! Sokan, de mégis kevesen "Amit ma megtehetsz ne halaszd holnapra" elv szerint élnek, a többség viszont beleül a "munka-barátokközt-alvás" kombóba és így pörgetik le életüket! Tisztelet a kivételnek! Mindenki saját maga dönt az életéről, ezért egyetlen egy tiszteletteljes kérésem lenne a Kairos üzleti modellében kétkedőknek:

Akik tapossák az utat, ergo saját maguk viszik vásárra a bőrüket, őket tiszteljék már meg azzal, hogy ha nem értenek egyet tevékenységükkel, ne akarjanak megmondóemberek lenni. A megmondóemberekből ebben az országban tele a padlás, nincs hely, megtelt, zéró, nuku! Köszönöm.

A tárhely bérbeadás létező, legális tevékenység. Az, hogy ennek technológiai hátterével, vagy kauciós befizetésével nem értenek egyet egyesek, netán nem találkoztak még ezzel az üzleti formával, szívük joga, nem kell tárhely bérbeadóvá válniuk! Senki sem tartja oda a fegyvert a fejükhöz.

Viszont, akik érdeklődnek, netán egy kis többletbevételt szeretnének családjuknak, azokat valótlan, félrevezető, elferdített posztokkal ne rettentsék el, mert ezáltal egy lehetőséget vesznek el embertársaiktól.

A Kairos gyorsan bővülő rendszere napi szinten 500 új "csomagvásárlással" gyarapszik, ez azt jelenti, hogy naponta  - megfelelő információ birtokában - hozzávetőleg 500 ember dönt okosan arról, hogyan szeretné dolgoztatni a számítógépét, ezáltal többletjövedelmet szerezni családjának.

Még mindig egy sikeres startup üzleti modell kezdeti szakaszában vagyunk. Írtam már facebookon, írtam már itt is: Éljen eme kivételes lehetőséggel! 14 napos pénz visszafizetési garancia még a legszkeptikusabbakat is belátásra bírhatná, de én nem dönthetek helyettük! Én csupán a tapasztalataimat oszthatom meg az érdeklődőkkel! Ez a tapasztalat idestova 3,5 hónap, több mint egy negyedév.

Tájékozódjon: www.kairosclub.hu
Írjon: info@kairosclub.hu
Kövessen: facebook_icon_svg.png

Amíg ön szkeptikus, én azért minden nap átszámolom mennyit is keresett a számítógépem napi 10 óra üzemidővel, mert aztán nehogy azon kapjam a gépem, hogy lustálkodik! :D

A gif illusztráció