Kairos rendezvények és ami mögöttük van!

Nem kötelező, de ajánlott!

A Kairos Club közösségi oldal elindulása, valamint a céges Kairos Planet oldal megújulása után jöjjön a beígért rendezvényekről szóló bejegyzésem.

Regisztrálásom után közvetlenül már alig vártam a november 22-ét, mivel Budapesten is bemutatkozott a Kairos vezetőségének egy része. Izgalommal számoltam vissza a napokat, hogy pontot tegyek az i-re, azaz a 22 napos nyomozásom során még felmerülő kérdéseimre első kézből kapjam meg a válaszaimat a legilletékesebbektől. 

Örömmel nyugtáztam, megkaptam! 

A budapesti Radisson Hotel 400 fős konferenciatermében egy gombostűnyi hely sem volt a 10 órási kezdéskor, mivel az összes létező jegy elkelt, pedig nem volt olcsó az ára (4500Ft). 
Nyilván sok nyitott ember van kis országunkban, akik vevők az új dolgokra és nem piramisoznak és nem legyintenek elsőre, hanem körültekintően utánajárnak mindennek amiben nem biztosak. 
A rendezvényt megelőző 22 napom tényleg nyomozással telt el hajnalokig, amikor is orosz nyelvű oldalakat, youtube videókat fordítottam. Egészen elképesztően lefárasztott, hogy utánajárjak ennek az egész hihetetlen tárhely bérbeadósdinak. Ebből kifolyólag a rendezvény napján már úgy ültem a sorok közt, mintha már nem is lennék kíváncsi, mert annyira meggyőző volt számomra a korábbi nyomozásom. Persze sok embernek ez volt az első impulzusa a cégről és vezetőiről, így maga a rendezvény az emberekben más-más élményeket hagyott. 

Az előadások videói elérhetőek a Kairos Club videótárában: itt


Amire azonban a nyomozásom nem adott konkrét válaszokat, azt a szünetben tartandó 60 perces kerekasztal beszélgetés során kérdezhettem meg, akár az IT igazgatótól, akár a pénzügyi igazgatótól, a tolmácsok pedig pörgő nyelvvel válaszolták meg a temérdek kérdéseket. Én a pénzügyi finanszírozás minden apró puzzle darabját akartam helyére tenni magamban, így a kérdéseim se maradtak megválaszolatlanul, s ami a legfontosabb, hogy a válaszadók szemében azt is láthattam, amit egy szem el tud árulni. 

Voltak egészen "buta, magyaros, bicskanyitogató" kérdések is, de Igor szinte rezzenéstelenül tűrte a támadó kérdéseket és csípőből választ adott mindenre, amit elárulhatott. Persze, hogy egy adatvédelmi cégnél olyan mélységekbe nem lehet belekérdezni, ami pl a tulajdonosi kör felfedése vagy ami a partnerek konkrét megnevezésére utal, így volt aki bosszúsan távozott a beszélgetésből. Számomra világossá vált, hogy jó helyen vagyok, s egészen véletlenül sikerült belecsöppennem egy kiváló üzleti lehetőségbe, s ezt Nyugat-Magyarországra jómagam hoztam át, ami különösen nem nagy kunszt, hisz az internet világában ennek jelentősége szinte semmi. :)

Az ilyen nagy rendezvényeknek viszont az is az előnye, hogy helyben megtudod azokat az információkat, amik csak úgy hébe-hóba jutnának el hozzád, s mondom az a lehetőség, hogy minden létező pimasz kérdésedre is megkapod a kézenfekvő választ csak hab a tortán. 

Ezért sem értem a nagy megmondóembereket, akik folyamatosan szajkózzák, hogy ez átverés lenne, mert ott a lehetőség számukra is, hogy feltegyék a leginformatikusabb kérdésüket szemtől-szembe magának a rendszer összerakójának. Nem, ők inkább a szoba melegéből, a gépük mögé bújva ostorozzák a céget és a lehetőséget, ezáltal elbizonytalanítva számos érdeklődőt. Pl. itt van ez a kiszámoló blog is, a lelkes blogírójával, akinek a 0. pillanatban lövése sem volt a cég működéséről és olyan valótlan állításokat fogalmazott már meg a bevezetőjében, ami totálisan hiteltelenné tette magát a blogírót és az írását számomra.  Kénytelen voltam írni neki egy teljes korrekciót, amit ugyan leközölt, de egy másikat is írtam, amit már természetesen nem közölt le. Miért is? Ciki volt a tény? Hangsúlyozom, hogy a 0. pillanatban már átküldték nekem ezt a felületes blogirományt (folyamatosan küldözgetik), amit azóta számos kétkedő és bizonytalan érdeklődő első és egyben leghitelesebb Kairos siker cáfolatként használ! Emberek! Egy téves úton haladtok, ha egy olyan írásra adtok, akinek a szerzője nem tapasztalta meg mi hogy működik és mi miért van! Az egész média világa erről szól...belenyomni az arcotokba, hogy az legyen a szent, ahelyett, hogy magatok tapasztalnátok, nyomoznátok! Én erre bíztatok mindenkit, mielőtt egy dilettáns írásra vagy (titkon jegyzem meg: lejárató fizetett írásra) hagyatkoznátok. Nem tudom elégszer mondani, hogy a saját szemeteknek és fületeknek higgyetek!

Természetesen lehetsz bizonytalan, kétkedő, lusta és egyebek, de akkor véletlenül se olvasd tovább a blogomat, mert felesleges. Ha te mindig másnak hiszel és nem a tényeknek, akkor nem tudok rajtad segíteni, de őszintén bevallom, nem is akarok! Immáron 2,5 hónapos tárhelybérbeadó tapasztalatommal a hátam mögött igyekszem mindenkinek készséggel megválaszolni felmerülő kérdéseit úgy, hogy én senkit sem agitálok, az emberek maguktól szólítanak le/meg, skype-on, facebookon, utcán, boltban, munkahelyen és még ki tudja hol. Szívesen elmesélem a tapasztalataimat, de az IT részére nem tudok válaszolni, gyertek el a rendezvényre és tegyétek fel a kérdéseteket a legilletékesebbnek Ti magatok személyesen! 

II. Budapesti Kairos Konferencia
2016. január 30. szombat 10-17 óra
Lurdy Konferencia Központ
Belépő: 4500Ft
Program: itt

Érdekel a rendezvény?
Jegyigénylés: info@kairosclub.hu

A címsorban többes számban beszéltem, azaz rendezvényekről. Elhatároztam, hogy többed magammal egy helyi rendezvényt is összedobunk, ahova meghívjuk a cég marketing vezetőjét, hogy első kézből tájékoztasson minden helyit, hisz nyilván, hogy hazai vizeken szeretne az ember segíteni első körben, ami aztán totálisan másképp sült el, s rögtön egy életre szóló tanulópénzt adott. A helyi rendezvény utáni vacsorán Kasynets Otokár külön kiemelte, hogy ő a saját városában nem tart rendezvényt. Valóban, most már értem miért. :) Amit az ember kapott a rendezvénnyel kapcsolatban a helyiektől, megérne egy misét. El lehet képzelni a legegyszerűbb vádaskodáson át a piramisjáték szervezés hatóság felé történő lejelentéséig. Természetesen minden rendben volt, melyről a jegyzőkönyv részlet is tanúskodik itt.

kairos_rendezveny.jpg

Ezen felül a Kairos Technologies cégnek is vannak nemzetközi konferenciái, ami áprilisban lesz legközelebb, és természetesen oda már kvalifikálni szeretném magam, hogy még több új és hasznos infót kaphassak erről a bitang jó üzletről!

A 2015-ös szeptemberi Dubai 2015. konferencia összefoglaló filmjét ajánlom zárásképpen, különösen a 7. perctől lehet érdekes! 


Ha további segítség kellene valakinek vagy csak szimplán tájékozódna látogassa meg weboldalunkat, ahol Magyarország legnagyobb tárhelybérbeadó közösségét szervezzük. 

Légy a csapatunk tagja!

www.kairosclub.hu

facebook_icon_svg.png

 LÁJKOLD OLDALUNK!