Kairos fizetés álom vagy valóság?

Kipróbáltam, nincs több kérdés!

Igaz azt ígértem, hogy a következő blogbejegyzésem a Kairos rendezvényekről fog szólni, de közben a két hónapos próbaidőszakom eredményeként e-mailen jött az értesítés, hogy a 2015. december 20-án kérvényezett összeg átvezetésre került az e-payments netbank számlámra. Ez remek hír, mivel számtalan támadást kap az ember, hogy ezek a napi 4,09 dollárok csak virtuális összegek, ebből pénzem sohasem lesz. 
Alábbiakban olvasható, látható mi is a valóság! Azt hiszem több kérdés nincs! Vagy lenne? Tegye fel: info@kairosclub.hu

TRANZAKCIÓS IGAZOLÁS

kairos_salary.jpg

E-PAYMENTS SZÁMLA

epayments.jpgA bérleti díjból keletkezett összeg az előírtaknak megfelelően (sőt még jóval előbb) megérkezett, így a korábban igényelt dombornyomott Mastercard e-payments bankkártyámmal a zsebemben indultam útnak, hogy átessek a pénzfelvételi és vásárlási tűzkeresztségen!

Az emberek azt hisznek el amit látnak, így két kis videóval (is) készültem:

PÉNZFELVÉTEL

blokk1.jpg

VÁSÁRLÁS

blokk2.jpge-pay.jpg

Azt gondolom ezt a fizetéses sztorit (is) lezártnak tekinthetjük! Vagy mégsem? Honnan van a cégnek pénze arra, hogy kifizesse a tárhelyem bérleti díját? Hm...ilyenkor jönnek a lepiramisozó, pilótajátékozó megmondóemberek!
Akkor nézzük a cég első 7 hónapos hivatalos pénzügyi beszámolóját részleteiben: itt

A lényeget azért kiemelném: itt

Ha egy cég 7 hónap alatt 50 millió angol font (több, mint 20 milliárd forint) forgalmat generál (én már sejtem/tudom az 1 éves számokat is) nincs miről beszélni! Ha mégis lenne, írjon az info@kairosclub.hu e-mail címre és segítünk!

Én már döntöttem! Kettő hónap nyomozás után a tapasztalataim is csupa-csupa pozitívak. Január 4-től indul a Kairos Club közösségi weboldal! Azt hiszem érdemes mielőbb csatlakozni, kipróbálni, tapasztalni, s örülni annak hogy a számítógépünk pénzt termel.

Addig is lájkolja oldalunkat: https://www.facebook.com/clubkairos/

Azóta külföldről is vannak felvételek a kártya sikeres használatáról!