Én és a Kairos 2.0

avagy egy-kettőre Manager!

Mindenki, aki először hall a Kairos Technologies szolgáltatásairól, üzleti modelljéről kételkedik és kérdéseket tesz fel magának. Tegye nyugodtan, ez egy természetes védelmi reakció!

Oly sokszor átvertek, becsaptak bennünket a magán- és üzleti életben, a politikában, hogy már lassan minden és mindenki gyanús lesz. 

De azzal gondolom mindenki egyetért, hogy ezért kár lenne kihagyni a valóban jó dolgokat! 

Egy ígéretes kapcsolatot, egy szép utazást, vagy egy nyereséges üzletet.

Én azt mondom, hogy nagyobb körültekintéssel, utánajárással a kockázat erősen csökkenthető. Korábban már írtam, hogy minden információnak utánamentem, keményen kérdeztem, figyeltem mások kérdéseire, személyesen beszéltem a Kairos vezetőivel és úgy döntöttem, hogy hiszek nekik. Ez a hit pár hónap alatt bizonyosság lett! Ha én teljesítek, ők másnap fizetnek, immáron 3. hónapja!

Tudom, az interneten sok mindent és annak ellenkezőjét is lehet olvasni. Szerintem a rendszerhez csatlakozó szakértőkre és szakemberekre érdemes hallgatni, nem pedig információhiányos névtelen szerzők cikkeire, arctalan kommentelők okoskodásaira. 

Szerintem fontos, hogy az emberek meg tudják őrizni az intim szférájukat, a cégek pedig biztonságos működésüket és adatvagyonukat! Ezek hatalmas értékek! Így ennek az üzletnek igenis van realitása, még annak ellenére is, hogy sokan a hátuk közepébe se kívánják!

Miért gondolom, hogy ez egy legális, prosperáló vállalkozás, amibe érdemes időt és energiát fektetni?

  1. Az IT adatbiztonság mind a cégek, mind a magánszemélyek számára a következő évek egyik legfontosabb kérdése lesz. Világpiac, bővülő piac extra profittal.
  2. Alex Kotcherev IT Igazgató nemzetközi hírű szakember, az ötlete világújdonság! A cége több mint 20 éve IT biztonságtechnikai területen dolgozik a nemzetközi piacon. Többek között svájci bankok védelmével. 
  3. Az általa kidolgozott 256 bites kódolás, ami a ma ismert egyik legerősebb titkosítás + egy szenzációs ötlettel világújdonságot hozott létre, ez a Kairos IT biztonság technológia!
  4. A globális méretű osztott szerver technológia (Kairos felhő vagy cloud), tökéletes biztonságot nyújt az adatok feltörése, ellopása, lefoglalása, a gépek fizikai megsemmisítése, eltulajdonítása és természeti katasztrófák ellen minden megbízónak.
  5. A Kairos marketing terve hosszú távra kitűnő egzisztenciát biztosít mindenkinek. 
  6. 5-7 évre megtervezett, a hálózati tagok számától függően bevezetendő, folyamatosan bővülő piacvezető szolgáltatásokkal és termékekkel dolgozhatunk. 
  7. A Kairos technológiája miatt monopolhelyzetben van, emiatt extra profitot realizálhat.
  8. A 2016-ra tervezett nyílt részvénytársasággá alakulás fokozza az átláthatóságot, a cég tőkeerejét. A későbbiekben a hálózat tagjainak részvényesi opciót terveznek biztosítani.

Sorolhatnám még naphosszat a pozitív érveket, de felesleges, hiszen egy felnőtt ember eltudja magában dönteni, hogy kipróbálja vagy sem. Lelke rajta, bármelyik döntést is hozza meg magában saját felelőssége!

Amit eltudok mesélni azt elmesélem, de csak ha kérdeznek. Nem szeretem az agitálást, nem szeretem az MLM-et és úgy általában nem szeretem a megmondóembereket sem! Ennek ellenére 3. hónapja minden flottul működik. Sokan felteszik azt a kérdést, hogy de meddig? Ekkor visszakérdezek, a te munkahelyed meddig működik? Itt volt a Nokia, talán még az utolsó utáni embernek is Nokia telefonja volt, most meg már sehol sincs a cég, s épp a napokban kenték fel utódjára az utolsó kenetet! Ki gondolta volna ezelőtt 8 évvel? Hány ember hitt volna annak az illetőnek, aki ki merte volna jelenteni, hogy a Nokiának lőttek, mert beleült a kényelembe? Ugye, hogy kevesen? Kocherev és társai nem a kényelmet választották, hanem a fejlődést! Egy olyan feltörhetetlen technológia megalkotását, ami számos cégnek nyújt megnyugvást és még mennyinek fog. Sokszor sok helyen lovagolnak a Kairos cég átláthatatlanságán. Én azt mondom, aki keres talál, aki nem csak néz az lát is! 

A lehetőség olyan, amit megragadunk vagy sem! Negyed évvel ezelőtt megragadtam és eszem ágában sincs elengedni. Sőt, fejlődni, még többet tapasztalni és újabb célokat kívánok kitűzni, mert működik és miért ne működne legalább annyi évig, mint a Nokia! :)

Az elmúlt évben csupán két hónapot tapasztalhattam, mégis kettő MLM Karrier szintet ugrottam rövid időn belül és a harmadik sincs nagyon távol. Nagyon nem örültem ennek az MLM-es dolognak, de hosszas rábeszélés után azt mondtam, nézzük. S valóban nem kell agitálnom senkit, valóban nem kell meggyőznöm senkit. Az emberek jönnek és vagy elküldenek az egyiptomi piramisokhoz vagy csatlakoznak és tapasztalnak, mert ez a lényeg, hogy tapasztalj! Az idő senkit nem hajt, mert egyre többen fogják belátni, hogy ha a kaució befizetésének visszaosztására alapulna az egész, már réges-régen összeomlott volna az egész. Ez egyszerű matematika, kár is ezen tovább lovagolni. A bérleti díj IT szolgáltatások hasznából fizetődik ki, ha tetszik egyeseknek, ha nem! 

A január 30-án megrendezett II. Budapesti Kairos Konferencia rendezvényen az elért karrierszintemnek megfelelő elismerést is átvehettem, ami talán arra volt jó, hogy az embernek még több irigyese legyen! Pedig el kell, hogy keserítsem őket, ez még csak a kezdet! Vicces és egyben szánalmas is ez a reakció, de hát ez van, ilyen ez a popszakma. Edzi a lelket! :)

Talán most utoljára tehetem meg azt, hogy publikálok valamit, amit többet már a számok exponenciális növekedése miatt nem feltétlenül tennék, de a karrierszinthez járó jutalékoszlop amúgy is rávilágít, mennyi is az annyi.

Nézzük tehát, milyen bevétel-kiadással zártam az évet. Ezt a cég által az adóbevalláshoz küldött dokumentumon prezentálom!

kairos_2015_elszamolas1.jpg

A fenti dokumentumból kirajzolódik, hogy két hónap alatt ~1000 dollár profit reaizálódott (ünnepek miatt inkább 1 hó az a kettő), ezt az ember egészen egyszerűen leadózza májusban, sőt költségnek elszámolja a kaucióra befizetett összeget és örül, hogy a számítógépe tovább keresi a betevő falatot a családnak még 10 hónapig! Ilyen egyszerű, nem kell túldimenzionálni!  

Visszatérve a rendezvényre, számtalan embernek sikerült elérnie még különböző karrierszinteket, de egy valaki elérte az általam is kitűzött alap célt, azaz másodikként Magyarországon oklevelet kapott az Executive szint eléréséért Szokodi Sándor, akinek 1992-től szoftverfejlesztőcége van, olyan nagyvállalatok informatikai vezetője volt, mint a TIGÁZ, a MOL, 8 évig pedig a Szolnoki Főiskola informatikai igazgatójaként dolgozott.

Története alig 1 évre nyúlik vissza, ő 2015 januárban csatlakozott a Kairos Technologies szenzációs hálózatához, de csak júliustól tevékenykedik aktívan. 

Mit is jelent ez számokban? Inkább mutatom és be is fejeztem mára, mert az emberek többsége úgysem hiszi, a másik része meg a Kairosban tevékenykedik! :D 

A Kairos legyen veletek! info@kairosclub.hu

karrier.jpg

www.kairosclub.hu

facebook_icon_svg.png LÁJKOLD OLDALUNK!