Hihetetlen, de igaz...

Igaz, de hihetetlen!

Amikor elkezdtem a blogot írni tele voltam kérdőjelekkel, amikre folyamatosan kaptam/om meg tapasztalat útján a válaszokat. A 8 hónapos élményekről már lenne mit mesélni, csak épp nincs idő rá, mert minden szabadidőmet elviszi a Kairos körüli teendők. Club építés, tájékoztatás, megbeszélések, voltam ugyebár a nemzetközi kongresszuson, aztán a 3. magyar Kairos konferencián és közben meg ugye rendíthetetlenül egyre több számítógép csatlakozik a rendszerhez nem csak itthon, hanem külföldön is egyaránt.

21 petabájt adatot vagyunk már képesek ezzel a megoldással tárolni, ami fizikai értelemben megvalósítva 110 millió dolláros szerverpark beruházást jelentene és ugye a szerverpark folyamatos fejlesztést, karbantartást is igényel, miközben a Kairos technológiájával mi magunk fejlesztjük otthon a kis masinánkat, no ezért is vagyunk/leszünk hosszú távon kifizetődőbbek. Arról már szót sem ejtek, hogy még mennyi lehetőség kínálkozik a tárhely bérbeadáson túl a cégeknek és nekünk magánszemélyeknek, mert belegondolni is hihetetlen.

Épp ezért a kétkedőket végképp nem értem, mert világviszonylatban már 53 ország 160.000 tárhely bérbeadója kap fizetést minden nap, s költheti el bármire amire csak akarja. Várnak, ahelyett hogy csatlakoznának és tapasztalnának....ő döntésük.

Én speciel a megkeresett dollárjaimból elmentem a futball EB-re, hogy a helyszínen éljem át a magyar válogatott fantasztikus sikerét. Apropó válogatott! Ki gondolta volna, hogy így szerepelünk az EB-n? Ki gondolta volna egyáltalán, hogy pontot szerzünk? Voltak olyanok, akik lehetetlennek tartották még a gólszerzést is! Aztán a végén az egész ország kéz a kézben ünnepelt itthon és külföldön.

Na, kedves olvasó a Kairos adta lehetőség is pont ilyen. Sokan egy fabatkát sem tennének a sikerére és könnyűségére, de láss csodát egyre többen vagyunk és egyre többen élik át a sikert. A számítógépem minden nap keresi a dollárokat és ezt miért ne költeném el pl. életem egyik legnagyobb sportélményére?

A lehetetlen nem létezik, ezt bizonyította a válogatott és a Kairos is! Csatlakozz hozzánk, mi minden segítséget megadunk, hogy mihamarabb átlásd a rendszer komolyságát. Ne feledd, először mi is pont olyan sok kérdőjellel a fejünk felett olvastunk a Kairosról, de azóta már meghoztuk döntésünket és éltünk a lehetőséggel! Sőt, tovább is ajánljuk másoknak, hogy minél többen legyünk! A Club célja a közösség építése, ezen dolgozunk!

Legyél Te is Király és lásd meg a lehetőséget a Kairosban!

info@kairosclub.hu