Félévem a Kairosban!

182 napja a passzív jövedelem útján!

Hihetetlenül robog az idő, idestova 6 hónap telt el hogy megismertem egy nagyszerű passzív jövedelmet termelő online üzletet. Mit megismertem? Teljesen elalélok tőle... :)

Egyre több ember vállalja fel, hogy Kairosozik, míg én már a kezdetektől bíztam a cégben és nem csalt a szimatom. Igen, anno október utolsó napjaiban, amikor megismertem a lehetőséget nekem is gyanús volt, hogy ennyire egyszerűen is lehet pénzt keresni, úgy hogy szinte semmit sem csinál az ember, csak tárhelyet ad bérbe a számítógépéről. Közben meg belegondolok, hogy az egész világ automatizálódik, egyre több helyen high-tech technológiák biztosítják mindennapi életünket, így miért is lenne meglepő, hogy egy zseniálisan kitalált értékesítési modellel terjeszkedik egy adatvédelemre szakosodott nemzetközi startup cég?

Sokaknak viszont ez a meglepettség szkeptikusságot szül, amit idővel vagy kinőnek maguktól vagy lemaradnak életük egyik legnagyobb online üzletéről.

Miért is? 10 évvel ezelőtt lelkes myvip és iwiw használóként ha feltették volna számodra azt a kérdést, hogy: Figyi itt van ez az új közösségi platform Facebook a neve, 10 éven belül ez lesz a világon a piacvezető közösségi platform, segítesz abban, hogy ajánlod másoknak? És mivel még csak most indítjuk, hajlandó lennél segíteni anyagilag is, amit majd persze busásan megtérítünk neked, csak tudod rengeteg fejlesztési kiadásunk van?

Mi lett volna a válaszod?

Segítek: Köszi, de a myvipet már megszoktam, tök jó a keresője, meg a képfeltöltése, majd beregisztrálok ide is, de előre leszögezem nincs pénzem....stb.

Mit mondtam volna én?
Megrögzött iwiw rajongóként egy jó nagy NEM-et.

Aztán az élet igazolta azt, amit akkor még senki sem sejtett, hogy a Facebook mindent és mindenkit letarol. Megsirattam az iwiwet, ismerőseim a myvipet és azóta szinte már nem is tudunk Facebook nélkül létezni. Pedig emlékszem arra, hogy volt kollégámmal még fogadást is kötöttünk, hogy ááá ez is csak egy fellángolás, ez is le fog áldozni mint az iwiw  vagy más hasonló közösségi média, s különben is az iwiw sokkal jobb volt ezért meg azért....stb.

Az élet folyamatosan egy nagy tanulás és tapasztalatszerzés! Ezt követően én előre nem mondok semmit, hanem tapasztalok! Mint ahogy a Kairos tárhely bérbeadásánál most is tapasztalok, immáron 6. hónapja, mert nem akarok elszalasztani egyetlen egy olyan alkalmat sem, ami magában hordozza a fent említett példának a lehetőségét.

Még mindig csak a második évét taposó cégről beszélünk, aki töretlenül fejlődik a jól átgondolt és nem utolsó sorban rettentően jól fizető marketing stratégiájának köszönhetően. Köszönöm Kairos!

Igen köszönettel tartozom az elmúlt 6 hónapért, mert rávilágít ez az üzlet arra, hogy igen is van még remény, hogy embereknek egy kis passzív jövedelmet tegyen a zsebébe, s ezáltal természetesen az enyémbe is. Ennek szellemében alkottam meg többedmagammal a Kairos Clubot, hogy egy nagy közösségben tapasztaljuk meg a Kairos által nyújtott lehetőségeket. Örömmel nyugtázom, hogy egyre többen érdeklődnek, egyre többen csatlakoznak a klubhoz, mert tudják, hogy ha ők nem jönnek, bejön majd az ismerősük, rokonuk, barátjuk...és ennek a fránya MLM-nek köszönhetően már csak alájuk tud majd regisztrálni.

6 hónap elteltével továbbra is azt mondom, hogy senkit sem agitálok, mert az idő a Kairosnak dolgozik! Az aki ma még szkeptikus, lehet hogy holnap, 1 hónap múlva, félév múlva vagy évek múltán már nem lesz az. De az is előfordulhat, hogy sohasem fog csatlakozni, mert inkább másokra hallgat, ahelyett, hogy a saját bőrén tapasztalná meg milyen nagyszerű üzlet is valójában. Ilyen ember is lesz bőven, természetesen az ő véleményüket is tiszteletben tartjuk, napi (akár) 19,02 dollárért!

Aki viszont kedvet érez egy jó közösséghez tartozni, ahol megtanulhatja a tárhely bérbeadás minden apró szösszenetét, várjuk nagy szeretettel az info@kairosclub.hu címen.

A Kairos legyen veletek!