"Meglátja Master menni fog, hogy győzünk régen nem titok..."

Mission impossible: pipa

Amikor 6 hónappal ezelőtt megismertem a Kairos üzleti lehetőségét, a nálam régebben a rendszerben lévő tárhely bérbeadók azt mondták, amennyiben ajánlom másoknak is eltelik fél év és el fogom érni az első komoly szintet a karrierépítésben, pedig akkor még nem is ismertek csak sejtették, hogy egy leendő Kairos mániást sikerült találniuk. 
BINGÓ! Igazuk lett, mert a legelső pillanatban megfertőződtem, s fél évvel később valóban már arról írhatok, hogy a 12 állomásos karrierszint első harmadát teljesítettem! Május 13-án (péntek! Ki babonás?) Master szintre léptem, ami azért vízválasztó, mert 10% mélységi bónuszra jogosult az ember, tehát a jutaléktáblázat alapján egy dinamikusan fejlődő hálózatban ez több, mint 10.000 dollár bónuszt jelent. Ki ne áldozna be ennyi időt, hogy utána havi szinten ekkora összegű passzív jövedelemmel találja magát szemben? Most gondolom mindenki bőszen keresgéli a napi dollár árfolyamot és váltja át forintra, hogy kristálytisztán kirajzolódjon..........ez bizony több millió forint.

Hogy én ezt a magyar viszonylatban irdatlan összeget elérem-e vagy csak a töredékét az már nem csak rajtam múlik, hanem azon a több, mint 100 emberen, akik már csatlakoztak a Clubhoz és feltett szándékuk, hogy közösségben szeretnék minél tökéletesebbre fejleszteni tárhely bérbeadó és üzletajánló tudásukat. Mert természetesen ez másképp nem működik! Passzív jövedelemre akkor vagy jogosult, ha építed a hálózatot, s valljuk be nem mindenki annyira lendületes, hogy ez az összeg akár már a következő havi bónuszomnál realizálódjon.

De ez cseppet sem baj, mert a Kairos cég még csak 20 hónapos, az idő rendületlenül neki dolgozik, addig a Club teljes tagsága azon fáradozhat hogyan, s miképp stratégiázzon, hogy az általam 2017 második félévére prognosztizált lavinaeffektust kellően tudja majd kezelni. Nem vitás a most belépők többszörös helyzeti előnyben lesznek akkor, amikor majd mindenkiben tudatosul, hogy hohóóó ez nem is átverés, ez tényleg az évtized online üzlete, ami ráadásul minden számítógéppel és internettel rendelkező világpolgárt egyaránt érint! Mi lesz itt akkor kérem szépen. Jönnek majd a korábban szkeptikus emberek, hogy miért nem voltam erőszakosabb, miért nem értettem meg vele, hogy hékás ez nem humbuk, ez egy jövedelmező üzlet. Persze akkor is én leszek a hibás, s cseppet sem gondolkodnak el azon az ismerősök és ismeretlenek, hogy nekik kellett volna nyitottabbnak lenniük. 

Én az elejétől fogva felvállaltam, akár itt a blogon, akár más platformon és nem izgat mások szkeptikus véleménye. Töretlenül megyek tovább előre, mert hiszek magamban és az üzlet sikerességében. Ez a blog arra is jó, hogy kronológiailag visszakereshető lesz évek múltán, miből is lett a cserebogár. Hm...ez most épp aktuális is, hisz májust írunk, akkor ezek szerint én lennék a májusi cserebogár?

Inkább maradnék az az egyszerű, de annál lelkesebb tárhely bérbeadó, aki a Kairos cég által április elején kiírt Nemzetközi Kongresszusra szóló kvalifikációs küldetését Magyarországon 12.000 ember közül elsőként teljesítette, s egyúttal 49 ország 120.000 tárhely bérbeadója közül a legjobb 100-ban találta magát. Mit is jelent ez? Egyszerűen 3 új managert kellett találnom, hogy masterré váljak. Sikerült! Itt is szeretném megköszönni a Club tagok együttműködését. Nélkülük nem sikerült volna. 

Hogy mi lesz most? Egy biztos, május 31-június 3-ig a Budapesten tartandó 4 napos Kongresszuson testközelből ismerhetem meg ennek a remek üzleti lehetőségnek a főszereplőit, s szerezhetek be olyan információkat, amik az egész Club tagság jövőjére nézve csupa-csupa pozitív hatást eredményezhet. 

Addig azt javaslom, hogy ön, mint meglévő vagy leendő Kairos tárhely bérbeadó tájékozódjon bővebben, de ne szkeptikusokat linkelgessen be a facebook oldalunkra, akik arra sem vették a fáradságot, hogy kipróbálják, hanem hús-vér embereket, akik 1-2-3 hónapja vagy akár 20 hónapja tapasztalnak! Higgye el ön is akkor fog megnyugodni, ha mindent kipróbál! Én/mi ebben segítünk önnek, ezért hoztuk létre a Clubot!

Csatlakozzon hozzánk, mert igaz, hogy most még alig haladtuk meg a 100 fős tagságot, de lesz ez még 1-2 nullával is több! Mire vár? Mindenben segítünk!

13047871_1116270188412265_6538906498286622546_o.jpg