ÉN és a Kairos!

avagy 19-re lapot kértem.

Hol is kezdjem történetem. Talán arról kéne első körben beszélnem, hogy a blogírás mennyi új lehetőséget tár az ember elé. Hihetetlen, nem is gondolná az ember. Apám mindig cseszeget a túlzott internetezésem miatt, pedig a jövő, az információk itt lakoznak eme platformon és nem a híradásokban, szomszédnál vagy épp a sarki fűszeresnél.
Az internetet többnyire információszerzésre használom, s csak mosolygom rajta, amikor egy-egy Messi gólról áradozik láttam-e stb., én azt - attól függetlenül, hogy focit nem nézek (kivéve magyar válogatott) - már réges-régen láttam több oldalon, lassítva, ajnározva, mémekkel tarkítva stb. Szóval egy jó információ időt és aranyat érhet. A facebookot is erre használom nem az ökörségek megosztására, bár néha én is beleesek ebbe a hibába, nem tagadom.

Mielőtt elkanyarodnék a témától a blog fontosságáról ejtenék szót. Írtam már egyet 2011-ben a nászutunkról, ami a mai napig döbbenetes oldalletöltést produkál, holott anno a családnak írtam, hogy ne izguljanak, míg a messzi vidéken barangolunk (ki hinné, de a facebook ekkor még gyerekcipőben járt, ezért lett a blog). 4 éve alig telik el nap, hogy ne lenne oldalletöltés. Ezen adatoktól felbátorodván kezdtem bele az E-Talking Club vadonatúj nyelvelsajátító módszer gyakorlati tapasztalatainak közlésébe, amit idén szeptember közepén kezdtem és már túl vagyok az 1000. kérdés-felelet megválaszolásán (6000 a cél). A nyelvelsajátító módszer jól működik erről is olvashattok. Tehát a blogírás remek dolog, örökre odaragad a világhálóra és bárki könnyen tájékozódhat évekkel később is az adott témáról! :)

Most a nyelvelsajátító blogomnak köszönhetően többen is kérdezik, hogy mit érzek, hogy haladok stb. Sőt komoly érdeklődőkből sem volt hiány. Így volt vele egy szegedi illetőségű hölgyike is, aki felvette velem a kapcsolatot, hogy osszam meg telefonon is a nyelvtanulási élményemet. Ez 2015. október 29-én este 23 óra magasságában történt, amikor is egy véletlenül elejtett mondatra visszakérdezvén egészen más irányba terelődött el a beszélgetésünk, s ez nem más mint a Kairos Technologies Ltd. cég "találmánya", én inkább úgy fogalmaznék lehetősége!

Egy blog, egy érdeklődő, egy elejtett mondat, egy kíváncsi visszakérdezés és máris ott álltam egy újabb lehetőség kapujában, amit most lehetne misztifikálni, hogy Mindenszentek előtti utolsó pillanatok meg a múlt eltemetése, meg hasonló badarságok, de ez akkor is egy égből jött lehetőség. A lehetőség pedig olyan, hogy vagy megragadjuk vagy elengedjük. Szkeptikusan optimista embernek gondolom magam, így azonnal hajtott a kíváncsiság. Ez napokig eltartott és éjjeleken át tartó nyomozásba kezdtem. Mindeközben végig ott volt a fejem felett egy bazi nagy kérdőjel, hogy ez bizony vagy az évtized átverése vagy az évtized üzlete, amit továbbra is tartok jó pár hét elteltével, s ezért is hoztam létre blogomat, hogy egyfajta áldozati bárányként publikáljam tapasztalataimat. Valakinek ezt is kell... :)

kairos_black.jpg

Ez a Nagy-Britanniában bejegyzett Startup cég internet adatbiztonsággal foglalkozik, melyhez én vajmi keveset értek, így máris erős kérdőjelek voltak bennem. Mivel laikusként a koncepció megnyerő, sőt zseniális volt számomra, azt mondtam magamban, egy próbát megér. De ezt azért hosszas, sőt nagyon hosszas nyomozás előzte meg, mert ugyebár kos vagyok, aki minden apró részletre kíváncsi. Így kutakodtam, kerestem, véleményeztettem, láttam, hallottam, majd makacsságtól vezérelve belevágtam november 7-én. Mit is jelent, hogy belevágtam?

  • Beregisztráltam, hogy véleményt belülről tapasztalva mondhassak, mert rosszul vagyok azoktól az emberektől, akik úgy formálnak valamiről véleményt, hogy ki sem próbálták. (ők a nagy megmondóemberek) :D A regisztráció egyben együttműködési megállapodást is takar bérbeadó és a cég között.
  • 70GB helyet bérbe adtam, ezzel elköteleződtem a cég felé, hogy 12 hónapig napi 10 órát bekapcsolva hagyom a gépemet, hogy az általam felkínált szabad területre a cég fájltöredékeket helyezhessen.
  • A cég kaució megfizetésére kötelezett (597 dollár), melyet elutaltam, róla számlát ad, majd cserébe ennél a "csomagnál" két szolgáltatást, ergo terméket kaptam (Kairos mail, Kairos surf)
  • A cég napi 10 óra biztosításáért naponta 4,09 dollárt fizet, melyet minden hónap 25-ig tudom kiutaltatni az e-payments dombornyomott bankkártyámra vagy a folyószámlámra.

Ennyi, nem több a mutatvány! Az emberek hajlamosak mindenféle tévképzetet generálni, holott az alap koncepció ez!

Ezen felül van még két lehetőség további jövedelemszerzésre, de az már nem a bérbeadásról szól! Tehát nem értem azon embereket, akik azon problémáznak, hogy van egy cég, aki kaució nagyságától függően naponta fizet tárhely bérbeadásért! Ez az összeg lehet havi ~7500Ft, ~36.000Ft, ~ 96.000Ft vagy akár ~160.000Ft! Semmi sem kötelező, ez csak lehetőség!
Nekem speciel jól jön az a havi 36.000Ft, nem tudom ki nem hajolna le ezért a pénzért? Jah, hogy miért kell fizetni kauciót? Miért van ennek "egyiptomi" szaga? Miért lenne ez egyedülálló technológia? Nah, pont ezen kérdéseket nyomoztam és nyomozom továbbra is, s mivel az információ a legnagyobb kincs a mai világban, így természetesen nagy becsben tartom, s megosztom azokkal, akik hasonlóan nyitott gondolkodásúak, mint én! A megmondóemberekkel sajnos nem tudok mit kezdeni, nekik az a hivatásuk, hogy mindig megmondják a frankót! 15 éve is pont megakarták mondani, hogy mit sportoljak, aztán mégis sportágat váltottam, s mindent amit ott kitűztem magam elé célként, elértem! Most is épp sportágat készülök váltani, persze, hogy most is vannak megmondóemberek! :) Ezekre az emberekre sajnos nekem már nincs időm! A lehetőség ő előttük is ott van nap, mint nap. Ők inkább észszerű vagy észszerűtlen kifogások mögé bújnak. A világon viszont 3,5 milliárd internetező van, akik közül sokan várják ezt a lehetőséget, a megmondásokból viszont köszönöm nem kérek. Belül azért jót mosolygom rajtuk! :)
A tárhely bérbeadás lehetősége immáron 1 éve működik! A cég mögött állók hiteles személyek! Hangsúlyozom: SZÁMOMRA! Ettől még épp úgy eshetek pofára is... :)

De véletlenül sem szeretnék senkit sem agitálni, csak a tapasztalataimat osztom majd meg, aztán mindenki eldönti mit kezd vele. Jött egy cég és piszlicsáré munkával kereshetek pénzt abból, ami alapból is megy napi 10 órát, hát hülye lennék nem kipróbálni. Szkeptikusan optimista vagyok, s lehetsz Te is az, csak kérlek előre ne mondj véleményt arról, amit nem tapasztalsz saját bőrödön, mert hiteltelen! Megteszem ezt én helyetted, pusztán szívességből!!!

Lehet az évtized átverése az egész? LEHET! Nem tudom, majd az idő eldönti! Én egyetlenegy bérbeadó vagyok a 60.000 ember közül szerte a nagyvilágból (több, mint 37 ország). Kérdés: Találsz-e olyan posztot, véleményt, bármit ami azt írná, bármilyen nyelven, hogy a cég nem fizette meg a tárhelybérbeadás díját? Keress nyugodtan, nem fogsz találni. A cég fizet, mint a katonatiszt, mert ez az érdeke! Szüksége van a tárhelyedre! Arról majd későbbi blogbejegyzésben írok, hogy milyen horrorisztikusan nagy tervei vannak a Kairosnak.

Eddig minden úgy történt, amit 20 napon át nyomoztam, fordítottam, kérdeztem, tapasztaltam.....a többit pedig nem tudom befolyásolni, arra ott az idő, csak nekem ezt az időt jelen esetben napi 4,09 dollárral megfizetik! ;) Mert az idő, pénz! Én már döntöttem!

Következő írásom a Kairos rendezvényekről fog szólni, amit láttam, hallottam, tapasztaltam.

Tarts akkor is velem!

Elérhetőségem, ha nyitott vagy a tapasztalatomra: info@kairosclub.hu

És kövesd facebook oldalam is: https://www.facebook.com/clubkairos/