Még a végén én leszek a hibás!

Írnom kell, hogy írhassanak rólam.

Muszáj blogbejegyzést írni, hiszen hiába van nyár, napfény, napsütés, azért egy-két ember gondoskodik róla, hogy beárnyékolja a Kairos hihetetlennek tűnő növekedési pályáját!

A jó múltkor kiszámolós haverunk unta meg a banánt és zárolta a Kairos negatív szajkózását blogján, sőt mi több, már áprilisban szépen el is temette többedmagával a Kairos fizetőképességét, így hát hátradőlve én is azzal töltöttem a nyarat, amivel ilyenkor ildomos, azaz a családdal, nyaralással és miegymással. A gépem meg ugye szépen dolgozott...

A minap azonban egyik Club tagunk figyelmembe ajánlott egy újabb lehúzós oldalt, hogy nézzek rá, mert tetszeni fog. Hát igen, újabb önjelölt világmegváltó, békét a földre szkeptikus csoport lendült neki, hogy az immáron 200.000 fővel rendelkező hálózatot aknázza alá bombabiztos szkeptikussággal. Ám legyen, had csinálják, mi meg max egy jót szórakozunk rajta.

Az már hamar kiderült, hogy vitapartnereim nem állnak a helyzet magaslatán, sőt még a 14 napos pénzvisszafizetési garanciától is visszariadva ki sem próbálták a rendszert működés közben, ergo mínusz egyről indultak nálam, de sebaj, gondoltam megint egy csomó nyomozást elvégeznek helyettem, amit nekem már csak le kell ellenőriznem és kész. Így is történt. Bár sok újat nem tudtak számomra közölni, hiszen azok a mantrák amiket fújnak, már réges-régen lejárt lemezként tündökölnek az archívumban, de tudjuk milyen a magyar, még most is a londoni 6-3-as aranygenerációt emlegeti, ha Dzsudzsák éppen rosszul játszik az adott válogatott mérkőzésen.

Ezek vagyunk mi magyarok, a nagy megmondóemberek! :)

Engem különösebben nem izgat, hogy néhány "jól informált" ember kirakja premier plánba a saját igazát, de legalább legyen annyi vér a pucájukba, hogy az ember ajándékát elfogadják, sőt letesztelik. Igen, ők úgy gondolják nem kell ahhoz használni a rendszert, hogy megmondják róla, hogy ez hamis...ők az elérhetetlenek, akik zsebből készek mindenre válaszolni, akik azt hiszik szuperhősök, a világmegváltók, s talán abban reménykednek, hogy oknyomozó blogjukkal kiérdemlik a nemzet hősei címet. Bár bizonygatják, hogy nem azért csinálják, de azért mégis csak nyomoznak menthetetlenül mint bármelyik hollywoodi filmben a sztárnyomozók. Tegyék, lelkük rajta. Mindig is lesznek olyanok akik nem fogják elhinni, sőt meg sem értik a Kairos cég alapkoncepcióját. Sajnálom.

Ez a videó mindent elmond a cégről, így hát ajánlom megnézésre!

Apropó a múltkor nem írtam milyen volt a nemzetközi kongresszus, amit itt Budapesten az 5 csillagos Corinthia Hotelben tartott a cég közel 100 embernek szerte a nagyvilágból. Most sem szeretném túlragozni, de ismételten találkoztam a cég IT-, Marketing- és Pénzügyi igazgatójával ami számomra fontos volt a további megerősítésben. Talán ilyenkor gondolkodom el azon, hogy anno 10 hónapja mekkora döntést is hoztam meg az életemben. Felvállaltam a 0. pillanattól egy olyan céget, amiről vajmi keveset tudtam, de 10 hónapos nyomozással és tapasztalattal a hátam mögött büszke vagyok rá, hogy az úttörők között lehetek. Nem mondom, hogy könnyű feladat, hisz még a közvetlen ismeretségi köröm is 8 hónapig piramisozott, de nem érdekel. Az az infó ami a saját birtokomban van, az a több tucatnyi nyomozási, tapasztalási munkaóra, az a mérhetetlen sok beszélgetés, eszmecsere, a vezetők kommunikációja tovább erősíti bennem a hitet, hogy jó úton haladok. Megjegyzem, nem könnyű úton, hisz mindig van valami akadály, de az élet más területén is bizonyítottam már, hogy úttörőként aki besorakozik mögém nem fog csalódni. Ezt lehet nagyképűségnek venni én továbbra is erős önbizalomnak nevezném!

A Clubban végzet munka pedig ékes bizonyítéka annak, hogy az akkor még ~170.000 bérbeadó közül elsőként teljesítettem a cég promóciós küldetését! (ezzel kvalifikálva ugyebár magam a kongresszusra)

A kongresszusról dióhéjban az alábbi videó tanúskodik. Szép volt, jó volt, tartalmas volt! (Aki ismer, felismer) ;)

Végezetül már csak annyit, aki bármilyen szkeptikus vagy pozitív oldalról a kairosclub oldalára vagy erre a blogra érkezik, mindennemű agitáció nélkül azt javaslom, csatlakozzon Clubunkhoz és építsük fel együtt Magyarország legnagyobb tárhely bérbeadó közösségét.

Addig is emelem poharam, no nem a medve bőrére! ;)
club.jpgA Kairos legyen veletek!
info@kairosclub.hu